Sunday, January 11, 2009

keinginan tak kesampaian

Ingin aku menari di bawah purnama
Didakap engkau penuh manja
Masalah lama kita lupakan sahaja
Kenangan manis kita simpan bersama.

Ingin aku dengar bisikan suaramu
Mengatakan "I love you"
Sungguh, aku tidak akan jemu
Suaramu sebuah irama merdu.

Ingin aku bertawa bersamamu
Melupakan duka yang lalu
Membuka lembaran yang baru
Berdoa duka lama tidak kembali berlaku.

Malang semua ini tidak akan berlaku
Aku lebih cinta pada Tuhan yang Satu.
-dandiamenulis.blogspot.com

saya suka.

i've always liked poetry. i like literature, but they never really like me back. i cant write poems, i cant rhyme. i like music too. but they dont like me back. i cant write songs, i dont play any instruments and i sing terribly.

and i like you but you dont like me back.

but who cares? i still read shakespeare, i still want to learn playing an instrument, i sing my heart out, i write crappy nonsense poems, i draw demented human figures,

and i still like you.

No comments:

It is often at this time when both of the kids are asleep and usually I'l spend a moment watching them sleep and today,just now, natural...