Friday, July 9, 2010

BALIK

"kakak ain sayang sangat kat kakak, ain kemas bilik kakak. please come home to see"

message yg saya terima dari adik kecil saya berumur 8 tahun

masa ni baru je balik dari lab. jam dah pukul 7. dah nak maghrib. hati nak sangat balik umah kat shah alam tapi esok petang pun ade lab lagi. sekarang ni weekend dah macam weekdays bagi saya. tp tetap kena masuk lab prepare sample, run hplc. takmo delay2. tak lama lg bulan puasa. lepas raya hospital attachment pulak.. harap dipermudahkan semua nya. result bagi cantik. hplc tolong la saya.

tapi bila dapat msg ni terus tak kesah.. packed up and leave puncak alam, arrived shah alam at nearly 8pm

wpun esok kena balik puncak alam balik.. balik jugak shah alam.. tak dela jauh pun. speed 100km/hr dapat la setgh jam sampai umah. takbleh bawak laju2 sgt nnt kena marah lagi dgn semua org. huhu. waktu yg ade kat shah alam ni la waktu paling berharga sekali.. huhu. "HOMESICKLE DISEASE" heee :)

home is where the heart is

No comments: