Friday, December 31, 2010

Requests


I totally agree



Cerita di facebook saya pula. 80 friend requests.

Sebelum ni 90+ tapi ada yang tarik diri. Maaf, bukan tak mahu approve..tapi bagi saya facebook hanya untuk family & friends. Skrg ni Alhamdulillah kwn2 kat facebook semua sy kenal each and every single one of them. Tanya la ni sapa tu sapa.. Sy akan jwb oh yang ni ktorng satu sekolah, yang tu kitorng gi program sesama. Kawan baru....mungkin...tapi bukan mereka *stranger* yang add tapi diam seribu bahasa, tak bertegur sapa. Maaf, saya tak suka. Saya nak tegur? Sorry dude. Kau yang add kau lah tegur. Terus terang saya katakan saya akan remove kamu dari friend list. I would prefer if you send me a message first before adding me. Atau selepas add saya. Takpun datang blog, bagi lah komen sikit ke. Terbuka sikit la hati nak approve. (Mane die nak tau ko ade blog HAH) *Bajet popular lah ni, poyo je lebey, sombong gila* Kalau blog ke twitter ke..Takpela nak add ke nak follow ke. Tapi ni facebook. Saya tak mahu ramai kawan tapi tak bertegur. Tak mahu kuantiti tapi mahu kualiti.

Apa-apa lah.. Why is the rum gone?

p/s: Facebook in English (Pirate) rocks my socks off. Arrr!

No comments:

It is often at this time when both of the kids are asleep and usually I'l spend a moment watching them sleep and today,just now, natural...